Сезон 1, серия 14: Rosie insists on celebrating his and Villa’s nine-and-a-half month anniversary as partners, which lands them in the middle of a case involving none other than Julius “Joo-Joo” Beeman, their confidential informant. But, this time, Joo-Joo is the prime suspect. As Rosie and Villa work to uncover the truth, even if it means putting Joo-Joo away for life, they discover a whole new side of him they never saw coming. Meanwhile, Villa’s choice for her new home has Rosie worried about the new path she’s on, Pippy and TMI struggle to balance old friends and family, and Hornstock has trouble reading signals from the new, badass, female chief of police.