S1, E3: Reginald saves Maurice from certain death. Maurice tells Reginald to keep his newly discovered power a secret. Or Angela will kill him and everyone he knows. Reginald must prove he belongs to the local vampire community by passing a series of physical tests known as The Assessment. Angela’s pretty sure he’ll fail every one and the penalty for failure is death.