Hypnotic Hughesville / The Piggy Bank Caper
시즌 1, 에피소드 6: When the Great Orsino hypnotizes everyone in Hughesville, the Rocketeer must find a way to wake them! Sylvester Slapdash steals Kit's piggy bank in search of a special coin!