I Always Knew I Could Kill
S1, E6: Patrick Pidock knows there’s something dark inside him. His daughter, Fawn, and those around him suffer from his sudden, dangerous outbursts. He’s warned that one day he’ll kill someone, but no one knows how dangerous he really is until he takes a life.