I Am Johann Sebastian Bach / I Am Marie Curie
S1, E1: Xavier and the gang go back in time to meet someone who knew exactly how to rock out to the max: Johann Sebastian Bach. Then, the friends meet someone who never let anything stand in her way: Marie Curie.