I Am Not the Fine Man You Take Me For
S3, E2: A cryptic note delivered by Captain Turner tips off Swearengen to another bloody incident at the Gem; later, Hearst makes his intentions known in a more straightforward message. While Jane finds a captive audience for her oratory skills, the candidates for mayor and sheriff aren't as fortunate. Alma's health raises the issue of Sofia's stewardship; newly reformed Andy Cramed pays an unexpected visit to Tolliver, with a different agenda and outcome.