I and Love and You
Сезон 7, серия 7: Dan brings Renee (recurring guest star KATE FRENCH) onto his television show, leaving Nathan and Haley powerless to stop him from revealing the truth of her pregnancy to the world. Quinn examines what went wrong with David (recurring guest star SCOTT HOLROYD), and Sara (guest star AMANDA SCHULL - Center Stage, Sorority Wars) and Clay discuss their past. Meanwhile, Brooke comes clean with Julian about her true desires.