시즌 3, 에피소드 16: When Ava disappears, Sara and Ray set out to find her after some prodding from Time Bureau agent Gary (recurring guest star ADAM TSEKHMAN) and uncover a disturbing truth about Ava. Amaya tasks Zari with helping train Mick in controlling his own Totem power. Meanwhile, Nate and Wally set out on a mission that goes awry when they pair with an unlikely person to try and get a Totem.