I Can't Win Against a Person Who Enjoys Everything so Seriously
Сезон 1, серия 4: Natsusa starts his dorm life with Yasunari as his roommate. Yasunari seems to hate him, which severely affects Natsusa's mood. This time, their match is against Isui University, where the rugby team has completely changed from the previous year.