I Can't
S4, E10: Coach Taylor (Kyle Chandler) is urged by Big Mary (Steve Harris) to find a new way to lead his team. When Becky (Madison Burge) goes to Tim (Taylor Kitsch) for help, he puts Tami (Connie Britton) in an uncomfortable situation. Meanwhile, Vince (Michael B. Jordan) must deal with his mother’s medical emergency and Luke’s (Matt Lauria) parents want to help him with his dilemma.