I, Done, Pt. 2
S6, E24: In the poignant series finale, the Banks family prepares to move away from California, and Will confronts his lack of achievements since he moved in with them. SHERMAN HEMSLEY, ISABEL SANFORD and MARLA GIBBS guest star, along with GARY COLEMAN and CONRAD BAIN .