I Don't Know How She Does It
S7, E15: Claire has somehow turned into super mom, running Jay’s closet business and yet still has time for all the duties at home. The kids could not be happier, but Phil could not be more frustrated. Unbeknownst to him, Claire has a secret weapon called a personal assistant. Meanwhile, Joe is going through a fussy phase, and Jay and Gloria are beyond sleep deprived, so they both cut some corners that they know the other would not like and go to great lengths not to get caught. And Mitch and Cam are treated like second-class guests at their friends’ wedding, which Pepper has organized, and they spend the whole time figuring why and who they offended.