Power I Gotta Go
S1, E5: Her concern over Ghost’s attitude deepening, Tasha interferes with club business. Ghost and Angela pursue their affair. Ghost reprimands Tommy for dating their employee, Holly, and Ghost and Tommy agree that gang leader Ruiz is behind the attacks.