I Just Tinkled
시즌 3, 에피소드 4: Jonah's grades are slipping and Anna would rather do hair and makeup than go to college. Amber and Trent arrange a college tour to motivate Jonah and suggest Anna job shadow at a salon to show her the big issues facing a little person in the workplace.