Perfect Wife: The Mysterious Disappearance of Sherri Papini I Just Want to Go Home
S1, E2: After Sherri is discovered on Thanksgiving morning, she describes a violent abduction and nightmarish captivity; when her account leads to a search for two Hispanic women, the public demands answers while her family retreats from the public eye.