I Killed Everyone He Did, But Backwards and In High Heels
S1, E3: Beth Ann comes up with a scheme to keep Rob away from April (Sadie Calvano) but ends up growing closer to her husband's mistress in the process. Simone and Karl try to keep up appearances at a gala but cooler heads do not prevail when Tommy gets jealous. Taylor and Eli run into Jade's former lovers, forcing Taylor to confront the true nature of her feelings. Katie Finneran guest stars.