I Know What You Did Thirty-Three Summers Ago
S2, E18: As Judge Milton Crawford inches closer to becoming a federal judge, Elsbeth scours his past to prove he's a murderer before it's too late, but her attempts to take him down put everyone around her in jeopardy.