I Learned Not to Trust People
Сезон 1, серия 3: With one assassin after another hot on their trail, Gear, White Bear, and Qu-0213 find themselves fleeing from intense pursuit. They cannot get hold of Noah, and their beloved car, Bullet, is running dangerously low on gas. The trio must quickly devise a plan to escape the mess they are in.