I Like Ike
시즌 12, 에피소드 8: A gunman tries to kill a witness after a mistrial is declared in the Simon Kerensky arson case. Jones goes to extremes to stop Craig from adopting Michael. Sipowicz reveals that he is studying for the sergeant's exam.