I Like It Like That
시즌 1, 에피소드 4: Sex Coach Caitlin V is surprised by how dominant Ben gets in session, and she reviews video of a "quickie gone wrong" with Adam and Alanna before asking them to strip and have some fun. Meanwhile, Ace admits her fantasy of seeing Rae with a butt plug.