I Like Your Chair
S5, E9: As they prepare to face off in court, Ellen (Rose Byrne) seeks protection from the hit man she believes Patty (Glenn Close) sent to kill her. While Ellen is forced to intervene in the collapse of her parents’ troubled marriage, the case against Channing McClaren threatens to destroy both McClarenTruth and Princefield Investments.