I Love You
S1, E2: Ray's already in the dog house for not showing more affection, but Debra really gets mad when he talks about their problem with his parents. After Ray confesses that he can't say "I love you," the whole family goes overboard until Debra begs him not to share their personal problems with his family anymore.