I Made Bread Buddies
S1, E1: Minami-chan starts high school today. Eating her mom’s special egg sandwich for breakfast, she’s off to school! Hoping to meet wonderful friends, she enters the class nervously. Without thinking, she starts to talk to a girl with a keychain of her favorite food; bread.