Сезон 1, серия 2: While teaching Meg to drive, Peter crashes into a satellite dish and knocks out the city's cable. He goes crazy without television, until Lois suggests he spend more time with his family. This plan backfires when Peter drives the family nuts. Meanwhile, after Lois forces Stewie to eat his broccoli, he attempts to destroy all vegetables by building a weather control device.