I Pulled the Trigger
Сезон 1, серия 3: After running away, Gypsy is lured home by her mother with promises of freedom and independence. Behind closed doors, Dee Dee chains Gypsy to the bed and uses witchcraft to put a voodoo hex on her daughter. With no end in sight from a life of abuse and fear, a desperate Gypsy pulls a loaded gun on her mother leading to a shocking turn of events.