TOMODACHI GAME I Really Can't Be Friends with a "Murderer"
S1, E6: Backed into a corner by Yuichi's plan, Tenji is forced to confess that he applied to play Tomodachi Game. Yuichi spells out the traps he set to smoke out the traitor and reveals that he had been manipulating the game from the start.