I Still Remember, After all this Time
S1, E2: Kimizuka is approached by Nagisa Natsunagi, a girl with a yearning seemingly inspired by the heart she received in a transplant. When Kimizuka asks Fuubi for help, she takes them to meet an unexpected someone who provides surprising information.