I Think My Ex-Husband is a Serial Killer
Сезон 1, серия 1: Meet Dr. Sasha Reid and her secret society of brilliant young women from vastly different backgrounds, as they unite with one common goal – to use data and criminal psychology to find answers and protect those law enforcement has ignored.