I thought I would wake up one morning feeling like a man
Сезон 1, серия 6: 2016. After the delightful period of the Casseurs Flowters, Orelsan wants to come back with a new solo album. However, five years have passed and rap music has changed. New trends, new artists. Is Orelsan still relevant? La Fête est finie allows him to close the chapter of his post-teen years and become an adult. It's a smashing success beyond all expectations.