I Wanna Hold Your Hand
S1, E6: Lincoln and his friends get ready for the school dance! Clyde's dad's are particularly excited that this might be the night Clyde has the ultimate meet-cute they've been waiting for, meanwhile Lincoln keeps striking out with his crush, Charlie.