I Want a New Drug
S15, E14: While Meredith breaks a hospital record, the rest of the doctors are sent scrambling in the wake of a massive overdose within the community. Meanwhile, Jackson wants to take a reluctant Maggie camping, and Levi and Nico's relationship continues to develop.