시즌 1, 에피소드 4: As Samantha makes strides toward the future, her past catches up. With help from Emi, Tin-Tin, and Trendy, Jake has a breakthrough in connecting the cases - and comes face-to-face with the head of Chihari-Kai, who requires a favor.