I Want You To Want Me...To Go To Florida
Сезон 2, серия 13: When a back injury sidelines Robby, he cancels Hannah’s out-of-state charity performance. But, Miley is determined to one up a rival pop star at the benefit so she tricks Roxy into going to Florida with her.