I Was Dreaming
S1, E6: Kanon and her friends train with Sunny Passion for their next concert. Meanwhile, Chisato is training for her dance contest, and Ren spots Chisato's withdrawal letter to the school. Kanon and Chisato talk that night over the phone, but they seem distant.