I Was Summoned By Accident
S1, E1: Takumi Iruma, a salaryman going on 40, is summoned to another world by accident. Unable to return him to his world, the Goddess Nolyn asks him to try living as a 17-year old boy in her fantasy world of Mildgard. Takumi is set loose on the world, and once he rescues a young girl from a monster, he starts his new life in a quiet village.