I Will Kill Again
Сезон 1, серия 6: In 1988, 8-year-old April Marie Tinsley is abducted in broad daylight from her Fort Wayne street. Three days later, a jogger makes a heartbreaking discovery in nearby woods which sends cops on a 30 year-long hunt for April's sadistic killer.