I Will Survive in This Beautiful Breeze
Сезон 1, серия 6: Bo-ra finally decides to gather herself, being free from Ju-wan for good. While sharing the good news, Bo-ra also says goodbye to Su-hyeok. Just when Su-hyeok thought he won't see her again, Bo-ra reaches out to him once again.