I Win
S1, E5: When Hank is badly beaten, he names a member of the Warren family as the prime suspect. Bridey receives the shocking and definitive results of the paternity test she ran on Adam. Meanwhile, the pock-marked man begins to send post cards from around the country to Adam, giving Nina and Agent Clements a real shot at catching him.