I Wish I Was the Moon
S4, E6: Sookie searches for Jason under a full moon; Marnie connects with spirits of the past; Arlene and Terry cope with a suspicious inferno; Debbie urges Alcide to join a new werewolf community; Tommy trades places with Sam; Lafayette feels the spirit in Mexico; Eric surrenders to his King's will.