I Wish I Were Gus
S1, E3: As Ray is giving the eulogy at his favorite uncle's, Gus, funeral, his Aunt Alda arrives to rekindle a family feud. Aunt Alda and her sister Marie haven't spoken since Ray and Debra's wedding seven years ago, when Aunt Alda didn't like where she was seated.