I, Witness
S2, E4: The LAPD flies a material witness into Los Angeles to testify, but, in a horrible turn of events, the witness winds up as the key suspect in an entirely new murder. Personal and professional stress takes a toll on Flynn. And the squad takes bets when Rusty brings a girl from class to hang out with him at the police department.