I Would Never Say That
S1, E5: Camille invites the women to New York for the premiere of Kelsey Grammer’s Broadway musical, but things are off to a very rough start. Adrienne receives some bad news from home and Kyle is still worried about the fallout from her and Camille’s Vegas showdown.