Untold Stories of Hip Hop Ice-T; Swizz Beatz; Wyclef
S1, E6: Ice-T and Swizz Beatz unveil never-before-told stories of how they cheated death. Wyclef Jean reveals his connection to the Italian Mob. The tragic death of Nipsey Hussle rocks the Hip Hop community. Hosted by Angie Martinez.