S1, E1: Ichiro Inuyashiki is a boring office worker who looks like an old man. Even after building them a new home, his family is nothing but ungrateful. One day, Inuyashiki is diagnosed with terminal cancer. Out on a walk to clear his head, a UFO crashes into him, and his body is rebuilt into a deadly robot. He steps in to stop a group of kids from torturing a homeless man when he is knocked unconscious.