The King of Queens Icky Shuffle
S6, E23: A bedridden Carrie gets Doug to team with Arthur for a shuffleboard tournament, but his skills aren't to Arthur's liking. Meanwhile, Carrie pretends to continue being sick so that Holly will continue to cook for her.