Identify Yourself: Powerful New Rivals
S1, E21: Naruto, Sasuke and Sakura are among those chosen to take the Chunin Qualification Exam. But Iruka vehemently opposes the participation of Naruto and his team. He argues that the members are too young and lack the adequate level of experience and skill for the challenge. But Kakashi believes that they have grown and are more than ready.