Idle Hands
S9, E18: As the hospital continues to make positive changes under the new management, the doctors begin to realize that owning a hospital comes with its own set of problems and responsibilities. Meanwhile, Meredith worries about the wellbeing of her unborn baby, Callie and Arizona try to get the spark back in their relationship, and Alex gives Jo’s new boyfriend a run for his money.