iCarly iDream of Dance
S1, E3: iCarly asks their fans to send in videos of themselves doing their coolest dances. When over three thousand dance clips come in, Carly, Sam, and Freddie find themselves trying to stay up all night to watch the videos. They fall asleep and each have a crazy musical dream.