If I Had a Hammer
Сезон 4, серия 9: A blacksmith's forged likeness of Hercules (Kevin Sorbo) comes to life and, with the goddess Discord's encouragement, wreaks havoc on a local town. With Cory Everson and Meighan Desmond.