If I Were a Sick Man
S1, E7: Hank quarantines guests at a "bark mitzvah" after some come down with a serious disease, which causes him and Jill to debate whether or not to call County Health. Meanwhile, Evan makes a startling discovery about Divya's romantic life, while Jill attempts to keep her relationship with Hank out of the public eye.